Länstrafiken Norrbotten söker kundtjänstmedarbetare till Överkalix.
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare eller tidsbegränsad anställning
Antal jobb: 2
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
Kundtjänstmedarbetare 1-2 års erfarenhet
Utbildning
Meriterande
Gymnasial utbildning
Språk
Krav
Svenska
Meriterande
Finska
Engelska
Om jobbet
I rollen som reseadministratör arbetar du med att skapa en positiv kundupplevelse. Du arbetar med att besvara samtal och hantera bokningar gällande sjuk- och färdtjänstresor. Du svarar också för alla kundfrågor gällande Länstrafiken både via telefon och mejl.
Du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar på ett kostnadseffektivt sätt. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo, där högt tempo ibland kräver din stresstålighet. Du är administrativt stark och har god datorvana.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av något serviceyrke. Det är meriterande om du behärskar det finska språket. Du pratar flytande svenska och förståelig engelska.
Hos oss får du förmåner såsom önskeschema, möjlighet till delvis distansarbete, hälso- och friskvårdsbidrag m.m
Intervjuer kommer att ske löpande. Omgående tillträde. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag som är 2023-04-30
Sök jobbet
Ansök senast 30 april 2023.
Ange referens Reseadministratör i din ansökan.
Mejla din ansökan till [email protected]
Kontakt
HR- och tf. Kundservicechef
Viktoria Korak
Tel: 0926- 756 78
E-post: [email protected]