Du ingår i ett team på Länstrafikens kundservice där alla jobbar nära varandra.
Vi söker 2-3 personer för vikariat på heltid (100 %) men möjlighet till tillsvidareanställning. Tjänsterna benämns reseadministratörer och utbildning sker internt med start oktober/november 2017.
Arbetsuppgifterna består av bland annat av:
– Besvara samtal från färdtjänstresenärer, registrera och samordna resorna.
– Besvara samtal från sjukresenärer, registrera och samordna resorna.
– Bevara förfrågningar om trafikupplysning.
– Kontakter med trafikföretag.
– Regeltolkningar för resorna.
– Andra förekommande arbetsuppgifter i kundserviceverksamheten
Kvalifikationer
– Datorvana, eftersom all registrering görs via dator
– Stresstålighet, ibland vid tillfällig hög belastning av samtal
– Servicevänlighet, har direktkontakt med kunder, ansiktet utåt
– Geografiskt intresse, speciellt Norrbottens geografi eftersom vi jobbar över hela länet
– Språkliga krav på mycket god svenska och god engelska. Färdigheter i finska språket (riksfinska eller meänkieli) är meriterande.
Vi följer gällande kollektivavtal mellan KFS och Vision, Trafikhuvudmän. Facklig representant är David Enbom, tel 0926-75225 eller 75680, e-post [email protected] Vi ser gärna manliga sökande.
Har du frågor om tjänsten så hör av dig till David Enbom på tel 0926-75225 alt 75680 eller via e-post till [email protected]
Skicka intresseanmälan med ditt CV senast 2017-10-03 till:
Maria Isaksson, Länstrafiken i Norrbotten AB, Box 183, 956 23 Överkalix, eller [email protected] .