Vi söker 4 st medarbetare till Länstrafiken i Överkalix. Du kommer att ingå i ett team på kundservice där alla jobbar nära varandra.
Arbetsuppgifter
- Besvara samtal från färdtjänstresenärer, registrera och samordna resorna.
- Besvara samtal från sjukresenärer, registrera och samordna resorna.
- Bevara förfrågningar om trafikupplysning.
- Kontakter med trafikföretag.
- Regeltolkningar för resorna.
- Andra förekommande arbetsuppgifter i kundserviceverksamheten
Kvalifikationer
- Datorvana, då all registrering görs via dator.
- Stresstålighet, ibland vid tillfällig hög belastning av samtal.
- Servicevänlighet, direktkontakt med kunder, ansiktet utåt.
- Geografiskt intresse, speciellt Norrbottens geografi eftersom vi jobbar över hela länet.
- Språkliga krav på mycket god svenska och god engelska. Färdigheter i finska språket (riksfinska eller meänkieli) är meriterande.
Anställningsvillkor
Visstidsanställning, heltid (100 %) med stor möjlighet till tillsvidareanställning.
Utbildning sker internt med start oktober 2018.
Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta teamledare; Rose-Marie Larsson, 0926-752 21, [email protected] eller David Enbom, 0926-752 25, [email protected] eller facklig företrädare för Vision; Erika Nilsson, 0926-752 12, [email protected]
Skicka ansökan med CV senast 24 september 2018 till e-post: [email protected]
Ange referens “46:2018:01 Ansökan Kundservicepersonal” i ditt mail.
Det går också att skicka in din ansökan med post till:
Länstrafiken Norrbotten
Box 183
956 23 Överkalix
Märk kuvert med “46:2018:01 Ansökan Kundservicepersonal”.